Wednesday, February 12, 2014

LAYAN

Teks:Nazrul hysam b nadzri
Cover photo:


Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani


Ganbar perhiasan


Tak tahu mengapa dari dulu hingga sekarang lagu 'impian anak jalanan' dari nyanyian M.Nasir tak jemu saya mendengar terutama ketika banyak masalah. Liriknya yang berilmu dan bersahaja mampu menyuntik semangat ribuan pendengar barangkali.

Begitu juga dengan saya liriknya cukup terkesan di hati ini untuk meneruskan perjuangan hidup di dunia yang penuh ranjau seadanya. Terima kasih pada penulis lirik.

Hayati liriknya dibawah ya! Layan.



Kau mampu patahkan sayapku
Kau mampu tambatkan kedua kakiku
Namun kau tak akan dapat
Mematahkan semangat ku untuk hidup

Lampu neon digedung indah
Hanya pemikat mata yang tergoda
Tapi aku akan tetap
Menuju tujuanku di sana

(ulang 2x)
Berdendang anak jalanan
Berdendang dengan rentak kehidupan
Ku mohon perlidungan mu yang esa

Aku dan mereka sama
Punya hadiran punya cita-cita
Kota ini tempat ku belajar erti hidup

Ku tinggalkan kampung halaman
Ku tinggalkan semua yang ku sayang
Demi masa depan yang cemerlang
Semoga aku diberi pedoman



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...